sobota, 28 grudnia 2019

61. Świąteczny tag

~Serdecznie witam wszystkich szanowanych użytkowników portalu Blogger~

 Dzisiaj napiszę sobie Świąteczny tag autorstwa hippie z bloga Studio Parapet.  Bardzo kreatywnie, jak zawsze *wyczujcie sarkazm* . Pomiędzy pytaniami znajdą się również zdjęcia LPS'ów na choince, żeby było trochę świątecznego klimaciku. 


1. Ostatni raz kiedy dostałaś LPS na święta?

W zeszłym roku. Gdy nie wiesz co chcesz, poproś o figurki. 👍 W tym roku raczej nie dostane, bo nie prosiłam o nie. Dlaczego? Stwierdziłam, że mam już dużą kolekcję i jakoś bardzo nie potrzebuje do szczęścia nowych figurek. I tak, ja nazywam się kolekcjonerką. Ceny mnie też bardzo odstraszają od kupowania nowych petków. Na przykład na takim Allegro fejki z Chin mogą kosztować 40zł.



Bawiłaś się w wigilię dla LPS?
Jasne, że tak! Nawet w zeszłym roku zrobiłam taką mini-wigilię. W tym roku raczej nie zrobię, bo po prostu najzwyczajniej mi się nie chcę. :p


3. Planujesz post z okazji Bożego Narodzenia? 
Tak się składa, że bez tego tag'u prawdopodobnie nic bym nie napisała, więc to można uznać za taki post. xD


4. Świąteczne piosenki? 
Typowo 'Last Christmas' i 'All i want for Christmas is you'. Takie inne piosenki, których prawdopodobnie tylko ja słucham to na przykład: *link* i *link*. Ja wiem, jestem ostro walnięta żeby takich rzeczy słuchać, ale mi się tam podoba.  ¯\_(ツ)_/¯



5. Marzenia pod choinkę? 
Z LPS to nic, a tak ogólnie to chciałabym dostać cosplay.


6.  Opisz nam jak wyglądasz. 
Stalker?  Długie blond włosy trochę za pas, szaro-zielone oczy, wiecznie zamyślony wyraz twarzy. A, i jestem jeszcze bardzo niska (mój największy kompleks to właśnie wzrost xD).


7. Jaką masz osobowość? 
Yandere. Trudne pytanie..Trochę ze mnie kuudere wymieszane z kamidere. Tłumacząc na język ludzi, którzy nie wiedzą o co chodzi z dere, to jestem bardzo spokojna. W prawie każdej sytuacji zachowuje mój stoicki spokój. Czasem też uważam się za lepszą od innych, ale to rzadko. I baaardzo dużo myślę, nawet nie wiem o czym,


8. Dlaczego założyłaś bloga?
Kiedyś trafiłam na już dawno usunięte blogi na onecie i bardzo mi się spodobało społeczeństwo w LPS'owej blogosferze, więc postanowiłam że ja też spróbuje wnieść tutaj moje trzy grosze. :p


9. Hobby poza LPS?
A&M, fotografia, siatkówka, ostatnio też zaczęłam rysować.

10. Ulubiony film za pomocą gifa? 
Nie umiem wklejać gifów. x'D


11.  Niespełnione marzenie LPS z dzieciństwa? 
Jakikolwiek LPS z jakąś puchatą częścią (nie pamiętam jak się nazywała ta seria). Jak jeszcze G2 były w sklepach, to nigdy żadnego nie udało mi się kupić. :c


12. Masz gadżety z Littlest Pet Shop?
Tak, nawet całkiem dużo. Mam: breloczki(g2) (takie małe, co były w automatach nad morzem), notes (g2), długopis (g2), karty do gry w Piotrusia (g2), dwa magnesy (g3) i gazetki z wszystkich generacji. Pewnie byłoby tego więcej, ale niczego sobie nie przypominam.

13. Powiedz, kto wie że zbierasz plastikowe figurki.
Moi rodzice i siostra, moje byłe koleżanki, moja stara pani od historii (xD), no i wszyscy ludzie którzy czytają tego bloga. :3

14.  Prowadziłaś wcześniej inne blogi o LPS?
Nie.

15. Wesołych świąt.

Wesołych świąt życzę Wam wszystkim, drodzy czytelnicy! Oraz pomyślności w nowo nadchodzącym roku! Dużo weny i inspiracji do pisania kolejnych ciekawych notek! 

To by było na tyle. :) Widzimy się (mam nadzieję) w nowym roku!

Do napisania~!

ps. Pisałam ten post przed świętami, więc pare rzeczy może się nie zgadzać. 😅



3 komentarze:

  1. Wesołych świąt! Jak zwykle refleks szachisty, ale ciii xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych świąt i szczęśliwego Nowego Roku! Super, że postanowiłaś wziąć udział w tagu. Moim niespełnionym marzeniem też była (i jest) fuzzy figurka, więc mamy coś wspólnego. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Aww, ten york na ostatnim zdjęciu jest cudny. <3 Kiedy coś jeszcze napiszesz?

    OdpowiedzUsuń