wtorek, 12 listopada 2019

60. Zdjęcia

eeeeee....Witam? xD Pamięta ktoś tu jeszcze o mnie? Już myśleliście że się mnie pozbędziecie? Otóż nie tym razem, nie ma tak łatwo.(^ω^) Nie było mnie tutaj jakieś...3 miesiące. I chyba zdaje mi się, że LPS'owa blogosfera znowu umiera. No cóż, co na  to można poradzić. Nawet ja muszę się przyznać, że zdjęłam moją kolekcje z półki i postawiłam co innego. :/ Zostawiłam tylko moje ulubione.  Może gdybym miała czas to blog byłby nadal aktywny? Wiecie szkoł- MUSZĘ PRZESTAĆ WSZYSTKO ZWALAĆ NA SZKOŁE! W wakacje też nic nie pisałam, a miałam aż za dużo wolnego czasu..Po prostu nie wiem o czym dalej pisać. Petki przestały mnie  interesować. Pojawiły się nowe zainteresowania (takie jak siatkówka (≧▽≦) )  i petki odeszły na bok. Taka już kolej rzeczy ¯\_(ツ)_/¯


Ale już zawsze moją tradycją będzie branie figurek ze sobą na wakacje >.< Zapraszam na zdjęcia z tegorocznych wakacji we Włoszech 0w0




To zdjęcie mi się tak baaaardzo podoba. *^* Gdybym nie była aż tak leniwa to ustawiłabym to na nagłówek.



Tak na prawdę, to przez te 3 miesiące mojego życia kompletnie nic się nie zmieniło. x,d Wszystko byłoby świetnie gdyby nie moje oceny w naszej kochanej szkole. Lecę prawie na samych dwójach i trójach, ups. Najgorzej jak mam lekcje do 16:20, czyli dojdę do domu około 17, i na dworze będzie już zupełnie ciemno i nie mam szans na zrobienie jakiejś sesji LPS'ą w jesiennych listkach. :/





*never mind moje paznokcie* 


Jestem ciekawa, ile ten rower tutaj stoi.


Oh, wow w grudniu będę mieć tą shorthair'ke już 2 lata. :0 Jak ten czas szybko leci..Czy tylko mi mija miesiąc jak jeden dzień? xD


Tutaj już cała sekta na plaży. 0w0




*błagam, nie zwracajcie uwagi na moje paznokciev2*


Kocham w lato patrzeć na takie idealnie  niebieskie niebo bez żadnej chmurki.



Nad wodą..


*moja bransoletka dołączyła do czatu*
..I już pod wodą. >:D Btw, nie polecam, po tym miały całe szyjki w rdzy. :c


↑ A dokładniej po tym były całe w rdzy↑


To mi się podoba. c:


[*]


Te podpisy są ta bardzo nudne, że aż współczuje komuś kto to czyta. I tak prawdopodobnie patrząc na ostatnie posty przeczytają to jakieś..dwie osoby? x'''D



Ymm, to nie wiem, żeby było ciekawie to napiszę Wam, że dzisiaj jak pisałam sprawdzian z lektury to sobie ściągałam *jak zawsze [nie bierzcie ze mnie przykładu]*. No i taka Pani to zobaczyła i nie zgłosiła to nauczycielce tylko podeszła do mnie i zaczęła mi podpowiadać co będzie w którym. XD



Co do tego ściągania, to ściągnęłam z telefonu wypracowanie. I moja przyjaciółka też ściągała z telefonu wypracowanie. I wiecie co? Ściągnęłyśmy z tej samej strony i mamy identycznie, choć siedziałyśmy na dwóch różnych końcach sali. Jestem ciekawa co powie na to nauczycielka sprawdzając..[*]



To zdjęcie takie 'zrobione tuż przed tragedią'.

Skończyły mi się już pomysły na podpisy...O! Od miesiąca mam kota. Nazywa się Naruto. 0w0




No i tyle tylko mam tych zdjęć. :x Dziękuje dobry człowieku za przeczytania tego posta. Tak na prawdę został on stworzony, żeby fandom LPS na blogach nie wyglądał tak biednie. Serio, mega smuteczek, że tak mało osób piszę. :c

Papatki!

edit: przepraszam za brak tekstu na początku, już wszystko zostało naprawione 

5 komentarzy:

  1. Ciemno wszędzie głucho wszędzie, co to będzie!
    Miło cię usłyszeć (przeczytać) :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak miło pooglądać zdjęcia z wakacji, gdy na zewnątrz jest ciemno, pizga i odmarzają Ci uszy xD
    Historia ze ściąganiem genialna xD Oczywiście nie polecam, bo uczy się dla siebie i w ogóle ;)
    Miło Cię widzieć (czytać xD) ^^
    ~Trochę Wyrosłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Wszędzie już święta, wbijam do Tajka, a tu post wakacyjny i chmurki w tle. XD :D <3

      Usuń
  3. Mam wrażenie, że ciągle to komuś piszę, ale strasznie mi się podoba ten nowy wystrój! Cieszę się, że się odezwałaś. Zawsze miło zobaczyć tu nowy post. :] Zdjęcia z samolotu śliczne! Zresztą to z shorthairką na tle ulicy, grupowe na plaży oraz shorthair i dog w piasku też.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze szkołą to masz rację, mam podobnie. W kwestii postów... jestem początkującą bloggerką i mam jeszcze sporo pomysłów na posty. Tobie poleciłabym jakiś tag, albo może pisanie historii poszczególnych figurek?

    OdpowiedzUsuń