wtorek, 24 maja 2022

71.Les lapins avec les yeux fleures















































ABSOLUTNIE uwielbiam ją tutaj na tych zdjęciach w tych konkretnych kwiatkach, ponieważ ma prawie takie same w oczach!
Podzieliłam tą sesję, zrobioną 30 kwietnia, na dwie części, gdyż ponieważ druga ma taki hehe trochę inny klimacik.  Jest mniej zdjęć, no ale z jednego posta zrobią się dwa. Ah, i tak już jestem z siebie dumna, że prawdopodobnie napiszę więcej w 2022! >:) Nie mam nic konkretniejszego do napisania, je vais bien, ale na pewno pochwalę się moimi pierwszymi lucky pets z Dealza, po 8 złotych. Chyba Loke już o tym pisała. Zawsze myślałam, że pet shopy w ciasteczkach też są malutkie, ale byłam pozytywnie zaskoczona, po tym, jak cena mnie skusiła, i teraz żałuje, że nie kupiłam więcej. Może jeszcze natrafi się okazja.. Generalnie w Dealzie to perełki można znaleźć, również wśród płyt cd. 




I całkiem ważna informacja, film 'Kubuś Puchatek i Hefalumpy' jest jednym z moich ulubionych filmów. Jest prze-śli-czny. 'Tygrys i przyjaciele' też bardzo dobra pozycja, ale zawsze uronię łzę na tym, więc nie-nie. Za smutne jak dla mnie. Małe i urocze kangury gubiące się w śniegu, to nie na moje nerwy. I błagam, czy tylko mi się wydawało zawsze, że Tygrysa i Królika łączy coś więcej..

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam króliki LPS, zwłaszcza ten biało-rudy ślicznie wyszedł. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah, wspomnienia. Kubuś i Hefalumpy był moim ulubionym filmem ze wszystkich o Puchatku w dzieciństwie. Myśląc o nim, jedyne co widzę, to scena, gdzie Kangurek i Hefalump bawią się na łące, a w tle leci muzyka. Nie jestem do końca pewna, czy taki moment w filmie w ogóle, był, bo oglądałam go po raz ostatni naście lat temu, ale kto wie 🦘 śliczne zdjęcia 💜

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, śliczne królisie :) mam te z 2 i 10 zdjęcia. Chyba najbardziej podoba mi się 14 zdjęcie, ale wszystkie są super
    -----------------------
    https://ksiezycowaprzygodalps.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podobają mi się zdjęcia nr 2, nr 8, nr 13, nr 19, nr 21, nr 23 i nr 25.
    Uwielbiam entuzjazm Tygrysa, zwłaszcza w połączeniu ze sztywnością Królika.
    I jeszcze to jego ,,KRÓLYCZKU!''.

    OdpowiedzUsuń