wtorek, 23 czerwca 2020

63. After a year


Pierwszą od lewej krówkę ochrzciłam imieniem Mona, a drugą Paula (pamiętacie ten budyń? ;D).

Po ponad roku przerwy od kupowania nowych figurek, wzbogaciłam się o dwie nowe. Nie wiem czemu tak, po prostu rzuciły mi się w oczy na OLX i cena wydawała mi się przystępna - za dwie 15zł, nie licząc kosztów wysyłki. A mianowicie, są to dwie krówki #1833 i #970. W kolekcji miałam już wprawdzie jedną (#877), ale nie wiedząc czemu bardzo podoba mi się ten kształt figurki. Uroczy w swej prostocie. 









                                                  ↑  Jestem z tego zdjęcia tak bardzo dumna! ↑












                                                       ↑To też bardzo mi się podoba. ↑

Jak możecie zauważyć, Mona ma pod jednym okiem ma ślad po flamastrze. Próbowałam to zmywać, ale nie zeszło. Z drugiej strony ta plamka przypomina  rumieniec, haha. 
✿✿✿
Pozdrawiam cieplutko,
~Tajek(▰˘◡˘▰)



7 komentarzy:

  1. Przeurocze krówki, zgadzam się, kształt sympatyczniusi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio sama dostałam ochoty, żeby kupić sobie nową krówką, tylko w malowaniu prawie każdej coś mi nie odpowiada... A ten kształt jest taki genialny!
    Zdjęcie prześliczne, czekam na więcej notek 💖

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że po takim czasie kupiłaś nowe figurki. :D To była planowana przerwa czy tak po prostu wyszło? Pytam z ciekawości, bo sama sobie trochę nie wyobrażam przestać kupować LPS na rok...
    Mona na tym kranie świetnie wygląda. Kiedyś muszę kupić sobie jakąś krówkę, jeszcze żadnej nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooo... Może i ja się, dzięki Tobie, zmobilizuję do jakiegoś małego zakupu! Krówki urocze. Nie jest to jeden z moich ulubionych kształtów, ale jest w nim coś, co czyni je wyjątkowymi. To racja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz co? Ja też nie mam pojęcia dlaczego, ale kocham krówki! A te które kupiłaś są wyjątkowo śliczne *^*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne fotki! Eh parę moich LPS też ma takie mini flamastrowe mazy i wgl nie idzie tego zmyć.

    OdpowiedzUsuń