czwartek, 18 kwietnia 2019

55. Uroki mieszkania na wsi

Witajcie w kolejnej zarąbistej notce na tym iście zarąbistym blogu!

W waszych szkołach jest strajk? I jak poszły Wam egzaminy gimnazjalne i ósmoklasowe (? xD) (życie mnie mnie hehe) jeśli pisaliście? U mnie w szkole od Poniedziałku (czemu ja zawsze pisze dni tygodnia z dużej litery? xD) jest strajk, który może potrwać jeszcze baaardzo długo. Z jednej strony się cieszę - wolne dni, a z drugiej strony nie, ponieważ podobno mieli wydłużyć rok szkolny a tego bym nie chciała. W sumie jak miałabym chodzić do szkoły w wakacje, to już wolałabym teraz normalnie chodzić do tego nieszczęsnego 21 czerwca.  Czyli w skrócie - niedługo wakacje! ^^ Jeszcze tylko 63 dni! :D Ale się strasznie cieszę omgomgogmgomgomgogmoemgf oe wjg 0e\rjq-wjrwo0h gr29q jds09v.

  •                                          △▼△▼n̶ ̶e̶ ̶v̶ ̶e̶ ̶r̶ ̶( ͜。 ͡ʖ ͜。) ̶m̶ ̶i̶ ̶n̶ ̶d̶ △▼△▼
Dobra, niepotrzebnie się tyle rozpisywałam. Dzisiaj pokaże Wam zdjęcia które dzisiaj robiłam..przed moim blokiem. xD Chyba nie spodziewaliście się jakiś majestatycznych krajobrazów, co? Ale dlaczego przed blokiem? Bo przed moim blokiem są posadzone takie drzewka. I te drzewka to dokładniej mirabelki. One są takie cudne *^* Ślicznie pachną i mają piękne kwiaty, idealne do robienia zdjęć. Ale ja, jak to ja, nie mogłam zrobić ich wcześniej tylko w ostatnim momencie kiedy jeszcze są (musiałam wbijać levele w msp). 😅


I cyk jakość popsuta..😓


Te uczucie kiedy ostrość jest na wszystko dookoła, tylko nie na Pet Shop'ie xD


Tutaj miałam jakąś wizje artystyczną, nie do końca wiem jaką..

UwU
Tutaj Aris w początkowym zamyśle miała stać na gałązce, ale wolała się przekręcić :D
Sibileusz czai się wśród kwiatków...
Kolejne zdjęcie z dyndającą Aris >u<
Zdjęcie zrobione w momencie kiedy Sibil spada xD
Ta ulica w tle.
To jest takie zaczepiaste UwU Może będzie na nagłówku.
To jest takie świetne! Tak klimatycznie wyszło *o* (jak coś nie jest przerobione że tak się 'świeci')
Takie samo jak tamto ^^ tylko z inaczej padającym światłem.

Mój paluszek ( ‾ʖ̫‾)
To jest taaaaaaakie cudowne *^*
To też jest śliczne OwO Sbil to dobra modelka ^^
Wpatrzona w niebo..
To też mi się megaśnie podoba ^^
Wysokie drzewko dla małego Pet Szopka ^^
To jest pinkne ≧◡≦


                                 ┏(^0^)┛┗(^0^) ┓

To już wszystkie zdjęcia warte (przynajmniej moim zdaniem) Waszej uwagi. I mam do Was prośbę - napiszcie w komentarzu jakie zdjęcia najbardziej przypadło Wam do gustu bo mam problem z wyborem nagłówka. 
Pamiętaj - rzeczywistość to iluzja, wszechświat to hologram. Kupuj złoto, paa! 

PS Nie zwracajcie uwagi na obecny wygląd bloga. Aktualnie przechodzi mały remont 😅


2 komentarze:

  1. Mnie szczególnie podoba się to podobne do ostatniego. Z kwiatuszkiem przy szyi wygląda jak z ozdobą. *-* To pionowe też jest świetne, ale trudniej byłoby zrobić z niego nagłówek.
    U nas jest trend na sadzenie ozdobnych wiśni w mieście. xD Już nie będzie kraju kwitnącej cebuli (która jest po prawie 4 zł za kilogram ;-;).

    OdpowiedzUsuń