czwartek, 21 marca 2019

21 marca


21 marca - może Wam się wydawać jednym z  najzwyczajniejszych dni. Może innym się wydawać że to zwyczajny dzień trwający 12 godzin i 11 minut. Nie, nie chodzi mi tutaj o Dzień Wagarowicza, ani o Dzień Różnych Skarpetek...Dzisiaj jest święto, już od  dawna świętowane przez kolekcjonerów LPS. A mianowicie - dzisiaj jest Dzień Petka! *tęcza ładnie zgapiona od Karmel Mam nadzieje że wszyscy pamiętaliście o tak ważnym święcie i złożyliście życzenia swoim figurką *kiedy ja się nauczę pisać 'figurka' przez 'u otwarte .-.* ! Ten dzień był od dawna ustalony na LPS'owych blogach więc wstyd byłoby zapomnieć :< 





Prawdopodobnie, te oto zacne święto mogła wymyślić dziewczyna z bloga kochane-lps.blog.onet.pl
Ale ten 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬  🤬🤬🤬🤬🤬🤬 *cenzura xD* Onet usunął wszystkie blogi. I jak tu żyć, hm? Teraz mnie wzięło na wspominanie wszystkich blogów.. zwłaszcza takiego jednego - LPS-katia? LPSi kati? Coś takiego..Pamięta ktoś Agrele (chyba taki był jej nick)..No ale cóż, - jak ja to mówię - bywa. W taki dzień nie można smutać, co nie? 

****
W dzień święta naszych Pet shop'ów jest również oficjalne pożegnanie zimy, czyli pierwszy dzień wiosny! :D Ja się strasznie cieszę!  Bo jak się tak trochę inaczej pomyśli to...niedługo wakacje! XD Ja i te przemyślenia życiowe. Nie mogę się już doczekać tych wakacyjnych zdjęć, z szczęściem nawet zdjęć z samolotu w chmurach! Mam kilka zdjęć, którymi myślę żę będzie dobrze pożegnać zimę. 

Miały być zdjęcia z ostatnim śniegiem, ale okazało się że miałam je na komputerze, ale się nie wiem jak usunęły ;-------------------------------------------------------; Na szczęście wszystkie są na Instagramie - @biankilps zapraszam ¯\_(ツ)_/¯
Myślę ż już mogę zakończyć ten post, następny będzie o jakiś przemyśleniach życiowych xD
Pamiętaj - rzeczywistość to iluzja, wszechświat to hologram. Kupuj złoto, pa! 

ps. Wszystkiego naj dla waszych LPS!!! 

3 komentarze:

  1. "Ojacię!" Dzięki za wspomnienie o tym święcie! Dopiero co się dowiedziałam! Cieszę się, że piszesz =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze słyszę, ale faktycznie brzmi jak coś wymyślone na starych blogach. XD Tak bardzo bym chciała jakieś poczytać. Wiem, że na Wayback Machine ktoś dodał ręcznie kilka onetowskich blogów, które można sobie wyszukać na tejże stronie wpisując w wyszukiwarkę hasła "lps", "littlest pet shop" itd.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam, nigdy nie widziałam, najlepszego XD

    OdpowiedzUsuń