wtorek, 25 czerwca 2019

58. Paczka za zajęcie drugiego miejsca w konkursie od PuddiLPS + ważne pytanie

Hejcia!

Wczoraj (środa) odebrałam moją paczkę konkursową od PuddiLPS. Serdecznie zapraszam na jej bloga jest świetny! 😍

Dyplom 

A w nagrodę dostałam takiego petka:
 

Jest mega śliczna i nazwałam ją Piggy ^^
                              
Da się jej otworzyć buzie i w tedy tak jakby 'chrumka'.

Mega Ci dziękuje za paczkę <33

【☆】★【☆】★【☆】★【☆】★【☆】

I teraz druga część posta - czy LPS na zdjęciu niżej jest podróbką czy orginałem? 

                                                       





Proszę Was bardzo o szybką odpowiedz, bardzo mi zależy ;( Mi na razie się wydaje że jest orginalna, ale nie chcę znowu się pomylić. :x

【☆】★【☆】★【☆】★【☆】★【☆】

Przepraszam, że post dzisiaj taki krótki, jutro postaram się wyskrobać coś dłuższego. :3 
Aaa i jeszcze jedno ogłoszenie parafialne - 1 lipca wyjeżdżam do Włoch na tydzień, więc przez ten czas prawdopodobnie nie będzie postów, ale będę robić duuuuużo zdjęć. ^W^ 

Papatki!
Pamiętajcie - rzeczywistość to iluzja, wszechświat to hologram. 


5 komentarzy:

  1. Piggy jest nawet całkiem słodka, choć na początku myślałam, że to krówka. xD Nie przepadam jednak za zabawkami wydającymi dźwięki, w sumie nawet trochę się ich boję. ;_; I wydaje mi się, że ten shorthair to oryginał, ale jestem na telefonie i nie mam za bardzo jak porównać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piggy jest naprawdę urokliwa 😻
    A jeżeli chodzi o kotkę to myślę, że jest orginalna, jednak głowy nie dam. Kiedyś na żywo widziałam jej podróbkę i jest naprawdę obrzydliwa 😅 Dlatego uważam, że to orginałek 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Kotka jest chyba oryginalem. Al nie jestem pewna...

    ~puddilps

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, Piggy jest naprawdę urokliwą figurką. Bardzo mi się podoba.
    Ja nadal czekam na paczkę, chyba poczta mnie chce strollować. xD
    Ten short wygląda na oryginalną. Gównie przez malowanie oczu, które ewidentnie bardzo odbijają światło i sprawiają wrażenie szklano-głębokich. Fejki mają to do siebie, że oczy są bardziej matowe, a sama farba wydaje się mniej napigmentowana, płaska i jakby jej było po prostu mniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym miała to porównać, to powiedziałabym, że fejki mają malowanie oczu bardziej w stylu najnowszych LPS, a oryginały, jakby ktoś im je dodatkowo pomalował bezbarwnym lakierem. :P

      Usuń