piątek, 21 września 2018

49. O snach z LPS

Siema, jestem Marek

Cześć!
Czy zdarzyło się Wam kiedyś śnić o LPS? :D Mi się to często zdarza ale, wszystkie sny są podobne więc opisze Wam 2 moje sny które zapamiętałam. :3

1. A więc tak siedzę se w domu i przynosi mi kurier trzy koperty z LPS. I ja biorę kamerę i zaczynam nagrywać jakiegoś openboxa czy tam jakiś shopping xDD Więc pierwsza koperta - podróba Savi. Druga koperta - podróba Savi. Trzecia koperta - podróba Savi. Czwarta koperta - oryginalna Savi i to z dodatkami. xDD

2. Jade sobie autem po jakiejś pustyni a tam ni z tąd, ni z owąd sklep. *loool* Wchodzę do niego i tam jakieś kosmetyki, ubrania itp. Potem jest działa z zabawkami i całkiem przypadkowo są tam LPS. Grzebie w półce z Petkami i niespodziewanie znajduje tam spaniela. I się dre: ,,Mamo kup mi!!! '' X D D D. Paczam dalej i tam cała półka z G2! Chyba znalazłam tam jeszcze z 3 popy i dużo nie popów. I kiedy już idę do kasy to....budzę się. :C I tak sobie myśle: Gdzie moje LPS? :C xD

***
No i to są te dwa sny :3 Takie w typie drugiego snu strasznie dużo razy mi się śniły. :^) Było by mi miło jakbyście napisały o swoich snach w komentarzach. Miło będzie się je czyta. C:
Pamiętaj - rzeczywistość to iluzja, wszechświat to hologram. Kupuj złoto, pa!

PS Sorry że taki krótki post. W następnym postaram się bardziej napisać coś z sensem >.<

PS 2 Za chwilę 50 postów :D

5 komentarzy:

  1. Ja też miałam kilka snów z LPS ^^ Na przykład wchodzę sobie do domu, do dużego pokoju, a tu jakiś stół. I na nim z czterdzieści LPS, w tym mnóstwo popularnych! I okazało się, że mogę z nich wybrać wszystkie, które tylko będę chciała! Było cudownie, aż do momentu w którym się obudziłam i okazało się, że moja #391 nadal pozostaje tylko w strefie marzeń sennych :'3

    Ciekawy pomysł, żeby o tym napisać, ja bym na to nie wpadła ;D

    Pozdrawiam,
    ~Julie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam zawsze, ale to zawsze ten sam sen - nagle jakimś dziwnym zbiegiem okoliczności zdobywam masę LPS, a potem ogarniam, że to sen. Jakoś ostatnio mi się to nie śni już. Heh, bo może rzeczywiście zdobyłam masę LPS. Ahh muszę napisać post podsumowujący wakacyjne zdobycze XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki fajny i ciekawy pomysł na post! :D
    (Byłam kiedys fanką Aly od Elaine XD) Śniło mi się że byłam Xerdą, która Wyszła za Huntera XDDD 😂😂😂 No comment

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w sumie rzadko mam sny o lps, ale pamiętam trochę jeden bardzo bardzo stary, to było kilka lat temu! A więc byliśmy z rodziną w kinie i nie wiem skąd, dlaczego i wgl, ale ja i moja siostra dostałyśmy lps xD. Ja dostałam moje marzenie jamnika #640, a moja siostra chyba tego takiego lamparta czy jakie to jest zwierze nwm. I zaczęłyśmy się kłócić, który z nich jest lepszy ¯\_(ツ)_/¯ [oczywiście, że mój ʢ◉ᴥ◉ʡ!]. No i w sumie coś jeszcze się wydarzyło, ale nie pamiętam xD ¯\_(ツ)_/¯...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedyne sny z LPS, jakich doświadczam, to właśnie te z wizytą w jakimś sklepie, gdzie jest pełno G2 (jeszcze jak za darmo, ofc!). xD

    OdpowiedzUsuń