środa, 30 maja 2018

41. Moja opinia o nowym serialu LPS


Odpowiedzi na komentarze:
Martiine Lps: Oj, uwierz mi nie chciałabyś tego zobaczyć.
miniCreaturesWorld: Może kiedyś je udostępnie. 8)
GalaxisLPS: Dzięki za imiona :D Użyje ich~
Karmel: Nie, kupowałam u innego :p

Cześć!
Każdy kto czyta bloga NuskëLPS wie, że na Minimini+ o 19:45 leci nowy serial LPS. I go obejrzałam.
Uważam że pora to dopisać do mojej listy ukochanych seriali, hah. Odcinki są ciekawe, ale niestety krótkie. I mam nowe postanowienie: zebrać wszystkich głównych bohaterów tego serialu czyli: Żówia Bev, Kotkę Jade, Chomika Trip, Papużkę Edie, Pieska Roxie i Kozę Quincy :D
Narazie najbardziej z nich lubię Jade (:
Mogę już uznać że to ostateczny koniec G4 - LPS z dziurami! :D Ten serial ma moim zdaniem więcej sensu niż tamten z Blythe :p
Przepraszam, że ten post taki króciutki ,ale chciało mi się o tym napisać. Miłego długiego weekendu! :D
A Wy oglądaliście?
Pamiętaj - rzeczywistość to iluzja, wszechświat to hologram. Kupuj złoto, pa!

4 komentarze:

  1. Jeszcze nie udało mi się obejrzeć, nie mam minimini+, a nawet, jakbym miała, rodzina patrzyłaby się na mnie jak na idiotkę. Albo prędzej nie dopuściliby mnie do telewizora. Cóż, pozostaje przeszukiwać internet...

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki dobry ten serial mówisz? Hmm, może nawet sama spróbuję przebrnąć przez parę odcinków... kurde, skoto nazywam się "kolekcjonerem lps", to mnie chyba do czegoś zobowiązuje! ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli w telewizji puszczają coś innego niż "Wieczory z Bev", które wrzucają na kanał? W sumie widziałam anglojęzyczne zapowiedzi. Meh, szkoda, że nie mam telewizora. xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Piona też najbardziej lubię Jade. Nie wiem czy masz hopsa gdzieś koło siebie ale jak wybierałam prezent na dzień dziecka to tam widziałam maskotki Jade, Bev i Roxy, ale za 60 zł jak chcesz to w smyku też powinny być a w następnej gazetce która chyba będzie od 6 czerwca będzie właśnie Jade a w tej co jest z kwietnia jest Bev i da się ją jeszcze kupić xd. Ja wcale nie oszalałam wcale xd

    OdpowiedzUsuń