niedziela, 28 stycznia 2018

34. Zdjęcia z ferii oraz nowe LPS




Dzisiaj jest ostatni dzień moich ferii ;_; Nie wiem, jak ja tę szkołę przetrwam..
Oby mi się plan lekcji zmienił na lepsze. 👍👎 Dobra dość użalania się nad sobą. 😆 Pokażę Wam kilka zdjęć z ferii, które zrobiłam:
Tutaj niestety bezimienny wilczek w śniegu 😝 Tak wiem, że to jest raczej piesek husky, ale to dla mnie będzie wilczuś i koniec kropka. 

Tutaj tarza się w śniegu. Piszcie propozycje na jej imię w komku ⬇︎⬇︎⬇︎



Tiaa, na wszystkich zdjęciach będzie ona ❆



Tutaj w tle drzewko 🌲



Z innej perspektywy.



Tu chciałam zrobić coś takiego, że niby LPS piją z łyżeczki ❤❤❤



To dałam na instagram > biankiLPS




❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Ehh, jak ja nie chcę do szkoły ;_; 
W tytule wspomniałam jeszcze o nowych LPS.

<Zdjęcie z neta>
Nosorożca o oryginalnym imieniu Renia :3
I LPSa, którego już mam, ale go przerobiłam i pokażę go kiedy indziej ;3

Pamiętaj - rzeczywistość to iluzja, wszechświat to hologram. Kupuj złoto, pa!

8 komentarzy:

  1. Współczuję, ja właśnie zaczynam ferie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak w sumie to chyba jest jednak wilk, bo pochodzi z multipaku, który zawiera dzikie zwierzęta. Mogę się mylić, ale tak mi się wydaje. :D Uroczy jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam ferie 12 lutego, bo mieszkam w województwie małopolskim i chyba mamy ferie zimowe jako ostatni!
    ~puddinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jestem z małopolski ;D no i ferie na samym końcu ;w; jakie to smutne.

      Usuń
  4. Hey,jesteś z opolskiego :D? Bo ja tak ♥

    ~Tak,to ja Juli$,tylko że z konta Google (nadal jestem na bloxie ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki pikny wilcek !! *-* Musze go gdzieś wyczaić. TEsco! Szykuj się na moje przyjście!
    U mnie ferie dziś się zaczęły (Śląsk B))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki słodki wilk :3 Miłego powrotu do szkoły (cii że te słowa się wykluczają xD)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli to wilk albo wilczyca, to niech porządnie zawyje. A imię przecież już ma, Bohema.;)

    OdpowiedzUsuń