środa, 20 grudnia 2017

Christmas #znowuxD

▒█▒▒▒█▒█▒█████▒████▒█████▒▒ ▒█▒▒▒█▒█▒▒▒█▒▒▒█▒▒█▒█▒█▒█▒▒ ▒█▒█▒█▒█▒▒▒█▒▒▒█▒▒█▒█▒█▒█▒▒ ▒█▒█▒█▒█▒▒▒█▒▒▒████▒█▒▒▒█▒▒ ▒█████▒█▒▒▒█▒▒▒█▒▒█▒█▒▒▒█▒▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒

Odpowiedzi na komeczki!
loke❤: Zgadłaś xDD Musze wymyślać jakieś trudniejsze zagadki ;D
miniCreaturesWorld: Nie to nie są konie xD Chociaż chciała bym mieć jednego scheli nwm jak to się pisze xD
Plam LPS: Dzięki ;-3

____________

Jeju...Mam tyle do opowiedzenia ta notka może być trochę długa DLA mnie xD Dobra zaczynajmy!

Więc napisze w skrucie xD
Kupiłam takie osłonki na kable dla LPS na półkę :DDD Oczywiście nie ZGAPIŁAM ,tylko zainspirowałam się Galaxis LPS . Dobra teraz zdjęcie jak to wygląda:

Fajne cn? ;D

I nowe LPs ,które sobię kupiłam w sobotę xD
To jest Ponk ↑
A to Pink XD
Nie uwierzycie na co się natknełam szukając ich....
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍Jaki słodki Narwal 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Ale moim zdaniemte nowe tuby są trochę dziwne xD

Dobrze więc teraz.....










profesjonalna.....

















SESJA ZDJĘCIOWA W ŚNIEGU! ;DDDDD

Wię zaczynajmy!

Śmiałkowie ,któży się wybrali :)
Od lewej: Aris, Calm (czyt: Kalm), Lemon i Timber.
Calm: Ej, Timber :D
Timber: What? ;-; (Timber taki wściekły bo go z drzemki wybudziłam xD)
Calm: Pociognij mnie na sankach ;D

Wziummm! XD W tle Lemon chyba zasłabła XDD

To poleci na nagłówek :D

Aris: Tażam się po śniegu lol

Calm królową sanek B)

I to koniec zdjęć ;c
Muszę lecieć robić pierniczki na jutrzejszą klasową Wigilię!
Pamiętaj - rzeczywistość to iluzja, wszechświat to hologram. Kupuj złoto,pa!

5 komentarzy:

  1. Gdzie widziałaś tego nerwala?! Bardzo go pragnę i poszukuję. ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co wiem, ta seria dopiero wchodzi do Polski (widziałam na razie tylko tuby w jednym sklepie stacjonarnym, a w internecie wcale). Prawdopodobnie narwal będzie u nas na początku 2018 roku. :) Chyba, że rzeczywiście chodzi o znalezienie go w sklepie, a nie znalezienie jego zdjęcia. Wtedy się dołączam do pytania, bo mnie też oczarował. :D

      Usuń
  2. No i bardzo dobrze z tymi pułkami zrobiłaś! Musisz przyznać, że wygląda to naprawdę nieźle B)
    Co do samej sesji - widać, że na sankach działo się, że ho ho ;'D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ujęcia, brawo!!!Lemon <3

    OdpowiedzUsuń