wtorek, 5 grudnia 2017

Christmas #5

▒█▒▒▒█▒█▒█████▒████▒█████▒▒ ▒█▒▒▒█▒█▒▒▒█▒▒▒█▒▒█▒█▒█▒█▒▒ ▒█▒█▒█▒█▒▒▒█▒▒▒█▒▒█▒█▒█▒█▒▒ ▒█▒█▒█▒█▒▒▒█▒▒▒████▒█▒▒▒█▒▒ ▒█████▒█▒▒▒█▒▒▒█▒▒█▒█▒▒▒█▒▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒

Jutro Mikołajki ;D U mnie w szkole też są :) Robimy losowanie no i losujemy osobę, której dajemy prezent do 20 zł. Ja dałam koleżance LPS, bo też je lubi, hah.
A Wy co robicie, żeby Mikołaj do Was trafił z prezentami? Mi zawsze przynosi obok łóżeczka. :D Co chcielibyście dostać?

 Tak, tak wiem...Jestem dziwna. xD Dziwna to za mało powiedziane.

Na pewno jutro pojawi się notka moich prezentach ;)
Napiszcie fajny komek o mikołajkach, bo mi największą radość sprawiają Wasze komentarze <3
O mam jeszcze jeden powód, że jestem dziwna - znacie piosenkę Havana? (link) Ja ją przerobiłam. Zamiast Havana śpiewam Savannah! XDDD
Yes, ja tak robię xD
Od mikołajek mówię o Havanie XD

Pamiętaj - rzeczywistość to iluzja, wszechświat to hologram. Kupuj złoto, pa!

Brawo miniCreaturesWorld :D Chwała Ci! XD

2 komentarze:

  1. Jej! Google jednak pomógł! XD
    Mam nadzieję, że też dostanę jakieś LPS-y pod choinkę! I już nie mogę doczekać się jutra. Uwielbiam dostawać prezenty. Ale chyba jednak bardziej lubię je dawać. Zawsze muszę się pilnować, żeby nie wydać wszystkich oszczędności na prezenty dla bliskich. Ale uwielbiam widzieć, gdy ktoś się cieszy z tego, co otrzymał. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Już 8 grudnia, a nie ma notki! :/ To na co ja tu tak staluję?! xD

    OdpowiedzUsuń