środa, 22 listopada 2017

Nowe LPS!

▒█▒▒▒█▒█▒█████▒████▒█████▒▒ ▒█▒▒▒█▒█▒▒▒█▒▒▒█▒▒█▒█▒█▒█▒▒ ▒█▒█▒█▒█▒▒▒█▒▒▒█▒▒█▒█▒█▒█▒▒ ▒█▒█▒█▒█▒▒▒█▒▒▒████▒█▒▒▒█▒▒ ▒█████▒█▒▒▒█▒▒▒█▒▒█▒█▒▒▒█▒▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒

Hej, hej hej 😄

Czas na niepotrzebny wstęp! xD

Jak tam u Was? Jak ja nie mogę się świąt doczekać! :D Chcę, żeby już były xd
Oby było dużooo śniegu 🌨🌨 Dobra więc przejdźmy do nowych LPS'ków ;3
Będe je pokazywać od najnowszych 🙃

Najpierw trochę duży petek :3
Nie ma jeszczę imienia, ale to będzie dziewczyna xd
Jest odważna i pewna siebie, tyle na razie wymyśliłam ;)
                                                          Jak widać ma obróżkę :D
                               To mój pierwszy LPS takiego kształtu ;D   
                              Jako dodatek ma myszkę i sznureczek.    
                     Nazwałam ją Pamela i chyba od kogoś ściągnełam :p  
               Jeśli kogoś to będzie denerwować, to niech napisze to zmienię xD 
Ma ok. 20 latek xD
Ten jest moim (chyba XD) pierwszy SEP!
Nie ma jeszczę imienia piszcie propozycje w komkach ↓↓↓
 Jamnik <333 Ma na imię Aris i ma 18 latek :D
Ładna prawda? ^^
Ten LPS jest wyjątkowy. Bo ma UŚMIECH na dziobie :D
Tutaj tego za bardzo nie widać, ale jest ;)
Uwaga ściągnę od kogoś imię XDD
I tak ona już nie pisze :( Ma na imię Smile :)





I już ostatni LPS. Nie uwierzycie, ale tak, nazwałam ją Savanna. :p Bardzo się z niej cieszę, ponieważ od dawna chciałam ją mieć. ^^Jej! Savanna! Opowiem 
Ano i ma 18 lat xD
------------
Doszliśmy do końca. Oczywiście nie chcę się nimi chwalić!
B@j,b@j!

4 komentarze:

  1. Na brodę Merlina (nie ma jak ściągać teksty od Harry'ego Potter'a xd) skąd Ty masz te LPS?! Gdzie je zdobyłaś?! Co?! Naprawdę bardzo Ci się poszczęściło! Ach, Savannah... No, po prostu szacun! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super petki *o*. Byłabym taka zadowolona gdybyś nie była najbardziej zadowolona z 'Savanny' i nie nazywała jej Savanna. XD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli dotarły całe i zdrowe ;) Wow, masz oko do petków *.*

    OdpowiedzUsuń