niedziela, 10 września 2017

Ask Sibil!

Hejo!

Od razu się przyznaję, że nie mam pomysłu na post.
No to jak minął Wam pierwszy tydzień w szkole? Mnie denerwowało jak 4 klasiści mieli tylko 4 lekcje -.-
Obym miała lepszy plan lekcj w tym tygodniu.
Ja mam w poniedziałek do 14:30 ^.^
---------------------------------------------------------------------------------------
Ale się rozgadałam o tej szkole!
O właśnie przyszedł mi super pomysł na notkę!
Ask Sibil! A jaką figurką jest Sibil?
                                   No więc zadawajcie pytania! XD  
                                                     Pa!
                                          ps. Sibil na zdjęciu w grocie!    

5 komentarzy:

  1. pytanka do Sibil:
    1. Lubisz swoje imię?
    2. Jaka jest twoja pasja?
    3. Ulubiony kolor?
    4. Ulubiona potrawa?
    5. Ile masz lat?
    6. Jak sobie radzisz w szkole?
    7. Twoja najlepsza przyjaciółka?
    8. Jest LPS, którego nie lubisz?
    9. Czytasz ksiażki? Jeśli tak, jaka jest twoja ulubiona?
    10. Napisz coś ciekawego o sobie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Okej, proszę, oto kilka pytanek:
    1. Masz chłopaka?
    2. Twój ulubiony sport?
    3. Ulubiony kolor?
    4. Twoje ulubione zajęcie?
    5. Masz rodzeństwo?
    6. Posiadasz jakieś fobie?
    7. Lubisz fast-foody?
    8. Wolisz dzień czy noc?
    9. Twój ulubiony film/serial?
    10. Czasami czytasz Bloga swojej właścicielki? :D
    11. Jeśli tak, czytasz też inne lps'owe blogi?
    12. Jesteś bałaganiarą?
    13. Lubisz zakupy typowo ubraniowe?
    14. Ulubiony ubiór?
    15. Lubisz rysować? Jeśli tak, co rysujesz najczęściej?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny ASK SIBIL! A wgl ja mam w poniedziałek od 8:00-12:15!

    ~puddinka

    OdpowiedzUsuń