piątek, 18 sierpnia 2017

WAŻNY POST! KONIECZNIE PRZECZYTAJ!!!

Dzień dobry. (Jak poważnie XD!!!)

Od razu przejdźmy do rzeczy.
Na allegro jest taka aukcja, gdzie jest mój wymarzony petek. Tylko proszę, wiem, że to jest pop i wystąpił w LPS popular! Ale po prostu bardzo mi się X 1000 podoba.
No więc jeśli ktoś się zna, to bardzo proszę, żeby napisał w komentarzu czy to oryginał. Strasznie mi zależy!
I proszę nie kupujcie go przede mną XD!
Liczę na Wasze komy! Pomóżcie!
Pa!

Tu jest link: http://allegro.pl/littlest-pet-shop-lps-jamnik-savannah-i6929976623.html#thumb/1

5 komentarzy:

  1. Przyznam szczerze, że nie wiem, co mam sądzić o tej konkretnej figurce. Wygląda na oryginał, ale jest dziwnie tania, a sprzedający w innych ofertach ma same podróbki, poza tym zdjęcie może być ukradzione. Nie ryzykowałabym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież nie jest tani... Może i zazwyczaj jest droższy, ale moim zdaniem "dziwnie tani" to jakieś może 30 zł.... Ale jeśli inne to podróby to nie kupiłabym....

      Usuń
    2. Ta figurka dobija 300zł to często więc ona za mniej niż 100zł jest już dziwnie tania ;). I zgadzam się z loke - ja bym też nie ryzykowała.

      Usuń
  2. No, widzę, że aukcja się zakończyła. To Ty go kupiłaś :3? Jeśli tak to koniecznie zrób posta, w którym zdradzisz, czy to podróba, czy nie :)

    OdpowiedzUsuń